خط لوله آب آشامیدنی، صنعتی و فاضلاب

با استفاده از لوله مانیسمان می‌توانید مطمئن باشید که پروژه لوله کشی‌تان به بهترین شکل ممکن و طبق برنامه تکمیل خواهد شد. لوله مانیسمان با تنوع بسیارش در رده فولاد، قطر خارجی، ضخامت دیواره، طول، روکش و انواع اتصالات انتخاب های زیادی برای شما فراهم می‌کند تا دقیقاً بنا بر کاربرد مورد نظرتان از لوله مناسب استفاده کنید. با این مقاله از سلسله مقالات لوله مانیسمان پترو ایلیا انرژی همراه ما باشید.

لوله مانیسمان بیش از ۱۳۰ سال است که برای انتقال مواد در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله مانیسمان توانسته است در طی این ۱۳۰ سال همواره با ارتقاء سطح کیفی و ارائه مدل‌های جدید مطابق نیاز بازار، همچنان جایگاهش را در این عرصه حفظ کند. یکی از مشخصات و کاربردهای لوله مانیسمان که بسیار قابل توجه است، این است که این لوله های مانیسمان طوری بهینه‌سازی شده اند که چه از لحاظ مهندسی، و چه از لحاظ اقتصادی به‌ صرفه باشند.

لوله فلزی

لوله فلزی دهه‌هاست که با موفقیت برای انتقال گازها، مایعات و جامدات قابل اشتعال به کار گرفته می‌شود. بنابر نیاز به فشار بالای مداوم برای انتقال این مواد، فولاد بهترین عملکرد را با ایمنی زیاد و ماندگاری بالا برای مصارف بلند مدت ارائه می‌کند. ارائه طیف وسیعی از روکش ها و ظرفیت سیستم‌های متنوع لوله‌کشی، به اضافه‌ی بهترین کیفیت در خدمت نیازهای منحصر به فرد مشتریان و حفاظت از محیط زیست از کاربردهای لوله مانیسمان است. با بهره‌وری جوش ضریب v = 1.0، استاندارد لوله مانیسمان قابلیت پاسخ دادن به بالاترین سطح نیازهای مشتریان در عرصه های بین‌المللی را دارد. لوله مانیسمان یکی از پر تقاضاترین محصولات در شرکت ها و تاسیسات نفتی و گازی داخلی و بین المللی است.

 لوله‌ مانیسمان بویلر

کاربردهای لوله‌ مانیسمان بویلر

لوله‌ مانیسمان دما بالا

این لوله‌ها برای انتقال مواد در دمای بالا، به خصوص لوله‌های بخار در نیروگاه‌ها و لوله‌‌کشی صنایع شیمیایی و پتروشیمی به کار می‌روند.

این لوله‌ها با فرآیند گرمادهیِ کنترل شده ساخته می‌شوند و فناوری آزمایش کارخانه اطمینان حاصل می‌کند که لوله ساخته شده مطابق استانداردهای جهانی باشد. البته در صورت درخواست، تمام فرآیند می‌تواند تحت نظر یک بازرس شخص ثالث انجام شود.

لوله‌ مانیسمان دما پایین

این لوله‎ ها به طور معمول در دمای ۵۰- درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال تاسیسات با بستر متانول و خط لوله‌هایی که باید در مناطقی با شرایط اقلیمی نامطلوب اجرا شوند.

لوله‌های چندکاره

لوله‌های چندکاره

در زمانه تکنولوژی‌محور ما، لوله‌های طویل HFL – جوش خورده به صورت گسترده و تقریبا در تمام زمینه‌های صنعت مورد استفاده است:

• ساخت و ساز
• تاسیسات فشار
• خط‌ لوله و لوله‌کشی

به دنبال کامل‌ترین خدمات هستید؟

ما با به‌روزترین تجهیزات و محصولات در کنار شما هستیم. برای دریافت مشاوره در انتخاب و خرید تجهیزات می‌توانید، همین حالا با ما تماس بگیرید.
۰۲۶۳۲۵۶۳۷۹۶

لوله‌های چند منظوره فقط به طور عمده به فروش می‌رسند. لوله‌های فولادی می‌توانند تحت تایید تمام استاندارد های جهانی همچون API 5L، EN 10208، EN 10210، EN 10217، EN 10219و EN 10225 باشند.