عایق حرارتی سلول بسته پافلکس عایقی انعطاف‌پذیر و سبک است که محصولی الاستومری بر اساس رابر EPDM می‌باشد. این محصول برای عایق‌کاری لوله‌کشی‌های سرد و گرم، داکت‌ها و تجهیزات مناسب است. ساختار سلول بسته این محصول باعث شده تا بتوان آن را برای عایق‌کاری متریال‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. عایق حرارتی سلول بسته پافلکس از قدرت و دوام خوبی برخوردار بوده و به صورت خود چسبدار نیز تولید می‌شود. این عایق دارای ضمانت ۱۰ ساله بوده و در صورت بروز هرگونه مشکلی تیم متخصصان ما در کنار شما حضور دارند تا مشکل را رفع کنند. عایق‌های خود چسبدار در شرایط سخت هم قابلیت چسبی خود را کاملاً حفظ می‌نمایند. ( مشاهده لیست قیمت عایق الاستومری )

به دنبال کامل‌ترین خدمات هستید؟

ما با به‌روزترین تجهیزات و محصولات در کنار شما هستیم. برای دریافت مشاوره در انتخاب و خرید تجهیزات می‌توانید، همین حالا با ما تماس بگیرید.
۰۲۶۳۲۵۶۳۷۹۶

این عایق در برابر آتش مقاوم بوده و باعث تشدید حریق نمی‌شود. می‌توان عایق سلول بسته پافلکس را در سیستم‌های توزیع هوا مانند داکت‌ها، کانال‌ها، تجهیزات تهویه مطبوع و دستگاه‌های ترمینال هوا به کار برد.

کابرد عایق سلول بسته پافلکس

کابرد عایق سلول بسته پافلکس

این عایق برای به تعویق انداختن افزایش یا کاهش گرما، کنترل تشکیل چگالش بر روی لوله‌های آب سرد، خطوط انتقال آب سرد و خطوط برودتی استفاده می‌شود. عایق سلول بسته پافلکس جریان گرما بر روی لوله‌کشی‌های آب گرم و سیستم‌های لوله‌کشی گرمایش مایع و دو دمایی را نیز کاهش می‌دهد. می‌توان از عایق رولی سلول بسته پافلکس برای عایق‌کاری لوله‌های با قطر خارجی بزرگ، چیلرها و مخازن و همچنین برای رپینگ داکت‌ها نیز استفاده کرد. محدوده دمایی پیشنهادی برای این عایق ۲۹۷- درجه فارنهایت الی ۲۵۷+ درجه فارنهایت می‌باشد. می‌توان از این عایق در کاربری‌های روی زمین و زیر زمین و در محیط‌‌های داخلی و خارجی بهره برد.

عایق لوله‌ای پافلکس منحصر به فرد بوده و برای استفاده در سیستم‌های لوله‌کشی دو دمایی HVAC ویژگی‌های خاصی نسبت به بسیاری دیگر از عایق‌های سلولی یا فیبری دارد. زمانی که سیستم HVAC در حالت سرمایشی قرار دارد این عایق در برابر رطوبت ناشی از بخار مقاوم است و زمانی که سیستم در حالت گرمایشی است، عایق دارای ویژگی‌های مختص این دما می‌باشد. عایق سلول بسته پافلکس در هر دو شرایط دمایی دارای عملکردی بسیار عالی است. این عایق بسیار برای سیستم‌های لوله‌کشی خورشیدی مناسب است زیرا در برابر اشعه UV مقاوم بوده، راندمان حرارتی بیشتری داشته، دارای ویژگی عدم خوردگی نسبت به مس و فولاد ضد زنگ می‌باشد و به صورت تک لایه در ضخامت‌های مختلف عرضه می‌گردد.

مقاوم بودن در برابر رطوبت ناشی از بخار

مقاوم بودن در برابر رطوبت ناشی از بخار

ساختار سلولی منحصر به فرد عایق EPDM پافلکس به طور موثری جریان رطوبت ناشی از بخار را به تعویق می‌اندازد. این محصول به عنوان عایقی شناخته می‌شود که در برابر نفوذ و انتقال بخار مقاوم است. در شرایط عادی عایق پافلکس به هیچگونه حایل بخار اضافه‌ای نیاز نخواهد داشت. اگر بخواهید از این عایق در دمای بسیار پایین یا در جایی که رطوبت زیادی دارد استفاده کنید به حایل بخار اضافی نیاز خواهید داشت.

 ویژگی‌های کلیدی عایق پافلکس

 ویژگی‌های کلیدی عایق سلول بسته پافلکس

مقاوم در برابر اشعه UV: نیازی به محافظ اضافی هوا ندارد و این امر در هزینه اولیه شما و تعمیر و نگهداری باعث صرفه‌جویی خواهد شد.
رسانایی حرارتی پایین: که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی انرژی می‌شود.
امکان استفاده در دمای ۲۵۷ درجه: محدوده دمای کاربری بیشتر، کرایوژنیک بودن در برابر بخار کم فشار

ضخامت مناسب: که باعث می‌شود به دلیل نیاز به لایه‌های کمتر هزینه نصب نیز کمتر شود.
یک محصول برای کاربری‌های مختلف: منطبق بودن با سیستم‌های گرمایشی، برودتی، AC، خورشیدی، لوله‌کشی و…
نصب آسان: کاهش هزینه نصب، کاملاً مطابق با هزینه‌های برآورد شده