عایق لوله ای پافلکس

عایق فوم الاستومری لوله‌ای پافلکس از فوم الاستومری سلول بسته تولید شده که دارای میکرو سلول بوده و ساختاری غیر متخلخل دارد و تراکم سلول بسته آن بیش از ۹۰% است. این محصول محدوده وسیعی از قطرها و ضخامت‌ها را پوشش داده و برای انواع سایزهای لوله موجود هستند. عایق لوله ای پافلکس ثبات ابعادی بسیار عالی داشته و در برابر چگالش، اتلاف گرما و انتقال صدا محافظت استثنایی را ارائه می‌دهد. انعطاف‌پذیری عایق لوله‌ای و اعمال پودر در قطر داخلی آن باعث شده تا نصب این عایق آسان باشد. ( مشاهده لیست قیمت عایق الاستومری )

عایق لوله ای پافلکس

عایق لوله‌ای هیچ خطری برای سلامتی نداشته و تولید آن باعث تولید گازهای CFC و HFC نمی‌شود و میزان VOC (ترکیب عالی فرار) آن‌ها بسیار پایین است. فرآیند تولید عایق لوله‌ای پافلکس بسیار با محیط زیست سازگار بوده و صدمه‌ای برای لایه اوزون و گرمایش جهانی ندارد و کاملاً با قوانین LEED (سازمان رهبری در طراحی و حفظ محیط زیست) منطبق می‌باشد.

عایق رولی پافلکس

عایق رولی پافلکس

عایق رولی پافلکس از فوم الاستومری سلول بسته ساخته شده که دارای میکرو سلول بوده، ساختاری غیر متخلخل داشته و تراکم سلول بسته آن بیش از ۹۰% است. می‌توان این عایق را با روکش‌های مختلفی نظیر فویل و آلومینیوم پوشاند. این محصول به صورت پشت چسب‌دار و ساده تولید می‌شود که البته مدل ساده آن هم قابلیت پشت چسب‌دار شدن و یا روکش شدن را دارد. عایق رولی پافلکس از لحاظ ابعادی محدوده گسترده‌ای را پوشش داده و محافظی بسیار عالی در برابر چگالش، اتلاف گرما و انتقال صدا می‌باشد. به دلیل ظرفیت برش آسان و چسباندن سریعی که متریال این عایق دارد، مدت زمان نصب آن نسبت به عایق‌های دیگر تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

به دنبال کامل‌ترین خدمات هستید؟

ما با به‌روزترین تجهیزات و محصولات در کنار شما هستیم. برای دریافت مشاوره در انتخاب و خرید تجهیزات می‌توانید، همین حالا با ما تماس بگیرید.
۰۲۶۳۲۵۶۳۷۹۶

تولید عایق رولی پافلکس درست مانند نوع لوله‌ای آن هیچ صدمه‌ای برای محیط زیست نداشته و کاملا با استانداردهای جهانی سازگار است. عایق الاستومری پافلکس دارای حایل بخار بوده و رسانایی گرمایی آن پایین است. این عایق دارای تراکم ۴۰ الی ۷۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد. کاربرد عایق پافلکس عبارتند از: عایق گرما، محافظت از لوله‌ها و داکت‌ها، اتصالات (زانویی، فلنج و …)، محافظت از سیستم‌های تهویه مطبوع، استفاده برای تجهیزات برودتی جهت جلوگیری از بروز چگالش و اتلاف انرژی.